script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید وقتي كه گوگل دنيا را شگفت زده ميكند.
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

- احتمال تولید تبلت توسط گوگل

- پرده‌برداری گوگل از ایده‌ی یک پروژه‌ی هیجان‌انگیز

در ادامه مطلب بخوانيد....



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:گوگل ,تبلت,تحول,شگفتي,پروژه,,
ارسال توسط فاطیما

پرسش و پاسخ های کاربردی در مورد مديريت سايت های اينترنتي


راه اندازي سايت نياز به در اختيار داشتن اطلاعات زيادي دارد براي اينکه بتوانيد پيش از راه اندازي سايت از مشکلات احتمالي آينده جلوگيري کنيد لازم است نکته هاي مهمي را بدانيد در اين مطلب نکته هاي مورد نياز شما به صورت پرسش و پاسخ ارائه مي شود تا به بهترين نحو به شما براي فراگيري کمک کند. در ضمن شرکت Disk به عنوان يکي از فروشندگان سرويس هاي اينترنتي در مثال هاي اين مطلب مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

 
 
 

ادامه مطلب را پيگيري كنيد.........



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:اينترنت,domin,husting,,
ارسال توسط فاطیما

چهار اصل مهم در طراحی سایت


"محتوا پادشاهی می کند" ، اگر قصد دارید وب سایت شما برای شما لینک سازی کند می بایست وب سایتتان برای کاربران و موتور های جستجو قابل خواندن باشد و به قولی وب سایت بایستی طوری طراحی و پیاده سازی شود که مورد علاقه موتورهای جستجو قرار گیرد. موتور های جستجو همواره قصد دارند که به کاربران و جستجو گر ها بهترین و مفید ترین نتایج را نشان دهند. بنابراین ، آنها به دنبال سایتهایی با محتویات و اطلاعات با کیفیت بالا می گردند، پس با نوشتن اطلاعات برای کاربران ، نه تنها جنبه اطلاع رسانی از طریق اینترنت را درنظر گرفته اید بلکه در حال برپایی سایتی هستید که مورد علاقه موتورهای جستجو است.
در واقع شما سایتی برای کاربران می سازید اما موتور های جستجو هم خواهند آمد.
در هنگام طراحی سایت یا بازسازی یک وب سایت چهار قانون حیاتی وجود دارند که برای موثرتر، کاربردی تر و مورد علاقه موتور های جستجو شدن می بایست مد نظر بگیرید.
 

سایت فوردانلودز | www.4downloads.irادامه مطلب را پيگيري كنيد .......



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:طراحي وب سايت, وب,,
ارسال توسط فاطیما

روان شناسی رنگ ها در طراحی صفحات وب
یکی از اصول بسیار مهم و کلیدی در طراحی صفحات وب ، توجه به اصل رنگ بندی صفحات و استفاده از رنگ های مکمل و ترکیبی مطلوبی است که کاربران بتوانند بر اساس اصل سهولت و جذابیت صفحه ، به مشاهده مطالب آن بپردازند


ادامه مطلب را دنبال كنيد ...........



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:رنگ صفحه,ساخت وب سايت,,
ارسال توسط فاطیما

ترفند اول:
اگر وارد سايتي شده ايد كه تمايل شديدي به ديدن عكس هاي آن داريد اما نمي توانيد عكس را ببينيد يا به عبارت ديگر عكس مورد نظر به صورت مربعي كه در آن ضربدر قرمزي قرار گرفته مشاهده مي شود.براي اين كار اغلب راست كليك كرده و گزينه show pic را كليك ميكنند كه ۹۰درصد بي فايده است اما راه حل جالب آن:


بر روي آيكون عكس راست كليك كنيد و بعد properties را انتخاب كنيد. در اين كادر محاوره اي مشاهده شده كافي است آدرس جلوي URL را در قسمت adressصفحه جستجو گر هاي خود بنويسيد و دكمه enterرا بفشاريد.


در اين صورت عكس قابل مشاهده است. اما اگر قابل مشاهده نبود ديگر نمي شود كاري كرد چون صد در صد لينك عكس داراي مشكل شده است.

                              ترفندهاي بيشتر در ادامه مطلب.......

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:ترفنداينترنت,حقه هاي اينترنت ,,
ارسال توسط فاطیما

 

ارسال پیام برای چند نفر به طور همزمان در یاهو مسنجر

 

شاید شما هم گاهی دیده باشید که فردی یک پیام برای شما در یاهو مسنجر میفرستد و در پایین آن نوشته Send To ALL را ذکر می کند. این بدان معناست که این پیام علاوه بر شما به افراد دیگری هم که در لیست دوست شما بوده اند نیز فرستاده شده است. با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما آموزش خواهیم داد می توانید شما نیز علاوه بر یک شخص، یک پیام را برای چندین نفر بفرستید.
 


همان طور که می دانید در هنگام ارسال ایمیل برای چند نفر می بایست بعد از تایپ ایمیل شخص اول یک کاما (,) تایپ کنید و سپس ایمیل نفر بعدی را تایپ کنید و به همین ترتیب ادامه دهید.
اما در یاهو مسنجر قضیه اندکی فرق می کند برای ارسال PM به چند نفر می بایست کلید Ctrl را گرفته و تک تک بر روی ID افراد مورد نظر کلیک کنید. پس از انتخاب افراد بر روی Enter کلیک می کنید (ترفندستان) و در پنجره باز شده پیام خود را می نویسید و سپس بر روی Send کلیک می نمایید.
دقت کنید اگر می خواهید برای کلیه افراد لیست خود یک پیام بفرستید کلید Shift را نگه دارید و ابتدا بر روی ID نفر اول و سپس بر روی ID نفر آخر کلیک کنید. پس از انتخاب افراد بر روی Enter کلیک می کنید و در پنجره باز شده پیام خود را می نویسید و سپس بر روی Send کلیک می نمایید.
همچنین شما میتوانید با راست کلیک بر روی گروهی که لیست دوستان در آن قرار دارد و انتخاب Send Instant Message to All in Group، پیام را برای افراد حاضر در این گروه ارسال نمایید.




تاریخ: چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد